Izbori

Zahvaljujemo se ovim putem svim stanovnicima križevačkog kraja, koji su izašli na nedjeljne izbore za predsjednika Republike Hrvatske, a posebno onima koji su na svojim listićima zaokružili one koji nisu bili kandidati HDZ-a, stranke koja je zajedno sa svojim satelitima poput HSS-a opljačkala hrvatsku državu i hrvatski narod. Pozivamo vas da 11. 01. 2014. godine izađete na izbore u još većem broju, te da potvrdimo Ivu Josipovića, kao onog kandidata kojega podržava većina stanovnika križevačkog kraja.

56 misli o “Izbori

  1. Analiza koju vjerojatno nitko neće napraviti pa da ne ispadne iz vida … Na EU parlamentarnim izborima je na izlaznosti od oko 920.000 birača omjer između HDZ-ove koalicije i Kukuriku koalcije bio po prilici 1:1,38 u korist HDZ-ove koalicije. U 1. krugu predsjedničkih na izlaznost od oko 1,74 milijuna (skoro duplo više nego na EU parlamentarnima) omjer Kolinda i Josipović je skoro 1:1. Zanimljivo je kakav je omjer ljevo-desno među biračima koji su izašli na Predsjedničke a nisu na EU Parlamentarne (oko 900.000 ljudi). Omjer je 1:1.52 u korist Josipovića/ljevice. Ili u brojkama, HDZ je na EU Parlamentarnima dobio oko 380.000 glasova, a Kukuriku oko 275.000. Kolinda je u odnosu na HDZove glasove s EU izbora dobila novih birača oko 270.000 a Josipović u odnosu na Kukuriku oko 410.000. To jasno pokazuje kako HDZ ima čvrstu jezgru, ali njegova privlačnost značajno slabi kada se odmičemo od te jezgre, odnosno udio drastično pada kada izlaznost raste iznad tih 25-30% politički najzagriženijih birača. To je jako relevantna informacija koja pokazuje da se rezultati izbora s niskom izlaznošću (EU izbori, mjesni odbori, pa ponekada i lokalni izbori) ne mogu koristiti kao osnova za predikciju za izbore s većom izlaznošću (Predsjednički i Parlamentarni).

    Sviđa mi se

  2. Čujem da će Križevce u subotu posjetiti Ivo Josipović, jel` će možda doći i Kolinda da pomogne Hrgu u usponu na prvo mjesto na listi za Sabor? Koliko čujem Hrg bi izbore mogel dočekati na jednom divnom mjestu i na trošak poreznih obveznika.

    Sviđa mi se

    • Postovani, u petak 2.1.2015. god. u Krizevce na trg Antuna Nemcica u 17 sati dolazi nasa KOLINDA GRABAR KITAROVIC. Svi ste pozvani na zajednicko druzenje uz kobasice i kuhano vino. Od 18 sati u Hrvatskom domu odrzat ce se tribina na temu poduzetnistva. Molim Vas obavezno jos danas obavijestiti i pozvati sve clanove Vaseg TO. Svakako se jos cujemo oko toga. Lijep pozdrav, GO HDZ-a Krizevci.

      Sviđa mi se

      • ma nije moguće da će doć kolinda u križevce kad nije još nikada bila ,e al očito gori pod petama kada dolazi u naš mali grad. Sad kada fale glasovi onda budu i križevci dobri.

        Sviđa mi se

      • dolazim ukoliko su kobasice donacija od Momčine, a vino da nije od Delića, jer ono se radi od supstance praha i mora vino biti od Iveka, ako mi to potvrdiš, dragi free, dolazim 🙂

        Sviđa mi se

      • Hdzfree dobro kaže da je to samo njihova i stalno su podjele na vaše i naše i ništa se promijenili niste. Oko tribine o poduzetništvu sigurno neće biti ništa jer nema tko pričati na tu temu. Neće valjda o poduzetništvu pričati Karamarko ili Kolinda. Samo slušam mi hoćemo-možemo-moramo, da i? Katastrofa

        Sviđa mi se

      • Posebno nas veseli da evo i HDZ ovci koriste ovaj nas blog za informiranje svoga clanstva o svojim aktivnostima. Znaci da smo citani i medu njima. Biti ce nam drago pozdraviti gospodju Kitarovic u Krizevcima, imamo pokvarenih jaja koja su nam ostala pa da ju mozda pocastimo s kojim, ako ne nju onda Vasu, Hrga, Korena ili Vucka 🙂

        Sviđa mi se

      • Pitam se što ona zna o poduzetništvu? Osoba koja ima 200.000 kuna plaču ne bavi se poduzetništvom jer može na j….. i ostati bez svog novca , a ovo što ima je sigurno svaki mjesec. Nije se pohvalila da školuje nekog sutdenta, dala novac u pučku kuhinji koje niču kao gljive jer je njen HDZ napravio rusvaj u lijepoj našoj,.Ovo su posljedice njihovog rada odnosno neradfa i krađe. Ako toliko voli Hrvatsku, zbog čega joj se djeca školuju u inozemstvu a ne ovdje?

        Sviđa mi se

  3. Kako doznajemo Vaso je dao Hrgu po piksi. Za danas je sazvan sastanak s Devonjom, Peršinom i Babićevkom gdje im je uljudno rečeno da moraju bolje odraditi posao. S ovim izbornim rezultatom Hrg je tek na 12 mjestu za sabor.

    Sviđa mi se

    • Ma nemoj nam reć` pa nije vrag da je sdpfuker takav igrač? 🙂 Stislo ga malo, jadnik nema pojma a čujem da bi da on i Hrg da predsjednici GČ i Mjesnih odbora idu po kućama sakupljat lovu za sufinanciranje gradskih projekata… Valjda se više Vučina ne usudi hodati po kućama a Hrgu je ispod časti 🙂

      Sviđa mi se

  4. Gordan Jandroković je za vrijeme ministrovanja za vanjske poslove opremio cijelo Ministarstvo novim namještajem!!!! Velik dio masivnog namještaja plaćenog našim novcem smo odvezli i namjestili u njegovu kuću u Zagrebu. Namještaj je kupljen od njegovog prijatelja iz Bjelovara. Tako oni svi rade!!!!!!

    Sviđa mi se

  5. Točno je da od dva zla treba izabrati manje, obzirom da je Ivo imao 5 godina da nešto pokaže a nije pokazao ništa na drugi krug izlazim i glasam protiv Ive, doduše tako bi bilo da je bilo tko protukandidat.
    Obzirom da predsjednik nije supermen koji bilo kako može pomoći narodu onda je tak svejedno za koga glasali a lijenost Ive da bilo kaj napravi zaslužuje da ga netko zamjeni.
    Osim toga treba omogućiti i drugim kandidatima da nabave 4 stana i sami izmisle svoj namet kojim će uzimati od građana, nešto poput ZAMP-a (kad ne možeš prodati svoju glazbu onda izmisliš namet), ili da neki drugi kandidat pronađe svoju Zlaticu za izvlačenje para.
    U konačnici kad smo se već na@ebali da se odvojimo od yuge onda nam stvarno ne treba Ivo da nas mirno reintegrira u ista govna iz kojih smo izašli.
    Osim toga netko kome je Mirando primjer izvrsnog ministra (to je ministar rada koji samo povečava broj na zavodu za nezaposlene) stvarno se mora zapitati da li je on materijal za predsjenika kućnog savjeta a ne RH.

    Sviđa mi se

    • Idi i glasaj za Kolindu, pomalo si mislim da takvi poput tebe koji očito ne mogu u ovoj situaciji razlučiti koliko je dva i dva i trebaju dobiti predsjednicu Kolindu i HDZ-ovu vladu. Da mi nije do moje djece i ovog pokradenog naroda i sam bih glasao za nju pa si svi skupa je*ite mater narednih 20 godina i krepavajte dok će Jandroković, Karamarko i ostali pustošiti, krasti i dalje uništavati ovu državu

      Sviđa mi se

      • Nije bitna Kolinda, kao što sam rekao, bilo koji protukandidat bi dobio moj glas jer ga yusipović ne zaslužuje, taman da je protiv njega krava Šarulja bila bi bolji izbor od postojeceg stanja, a pogotovo uzevši u obzir lik i djelo te ulogu predsjednika.

        Sviđa mi se

  6. Uh, baš imamo super izbor.
    Znači dragi Ivo je rekao da će sad napraviti čuda. Pet godina mu nije bilo dosta vremena za napraviti bilo šta osim srediti prodaju Hrvatske strancima. Baš me zanima kakav plan ima.
    Glasajte si sami za njega, ja nažalost propuštam ovaj drugi krug.
    Samo, neću shvatiti, predsjednik ne smije imati veze sa strankom. Onda zašto SDP podupire predsjednika? Zato što ga poznajete u dušu kao poštenog čovjeka spremnog za žrtvu za našu državu?
    Neka mi autor bloga objasni zašto želi Ivu za predsjednika?
    Da li je ipak samo zatucanost na dijelu? Da li bi me nagovarao da glasam za njega da je neutralan ili da je porijeklom iz neke treće stranke? Možda ode u HDZ dok mu istekne mandat. Jel ćete ga i onda podržavati? Da li će i onda biti dobar čovjek za predsjednika?
    Mi biramo čovjeka – predstavnika svih građana Republike Hrvatske a ne predstavnika SDP-a.
    Ovo je čisti pokazatelj da je politika biznis i koji su ciljevi svih koji se bave politikom.
    Ja da sam u SDP-u prvi ga ne bih podržao. Imao je priliku i zasrao je. Ne bih gledao u svoj džep već bih gledao u budućnost svoje djece (a i vaše gospodo). A ovako ste svojim organiziranim izlaskom na izbore zapečatili sudbinu svih nas slijedećih 5 godina samo zato jer je porijeklom SDP-ovac, ništa drugo. Nikakve druge koristi nemate od njega niti gledate korist za građane. Toliko o poštenju i zatucanosti.

    Totalno sam razočaran ovim izborima. Kao i svima do sada. Svi ste zaboravili biti ljudi.

    Sviđa mi se

    • Znači bio si na izborima, tvoj nije prošao u drugi krug i ne ideš niti ti i to je o.k. Samo tvoj neizlazak neće riješiti baš ništa. Ja osobno smatram da je Josipović najkompetentniji i najbolji izbor za predsjednika Republike s obzirom na ovlasti kojima raspolaže predsjednik. Drugo je to što mnogi u Hrvatskoj misle da biramo nekakvog supermena koji će nam preko noći riješiti hrpetinu magomilanih problema koje smo si većinom sami natrpali na vrat.

      Sviđa mi se

      • Ne da moj nije niti prošao nego se nije niti kandidirao, morat ću ja izgleda za 5 godina 🙂
        Samo sam pokušao birati manje zlo. Ali sad više ne mogu razlučiti koje je manje.
        Ti neiskreni pogledi, svaka riječ je s predumišljajem, a o lažnim osmjesima da ne pričam. Kako se može Kolinda (btw, kakvo je to ime, neko svemirsko?) cijelo sučeljavanje smijati? Šta je smiješno, da li mi može tko reći? Jel se kandidira za dvorsku ludu ili za predsjednika…

        Sviđa mi se

  7. a kakve veze ima vlada sa predsjednikom Republike? J**eš vladu i Milanovića Josipović je sasvim nešto drugo ntšla političkoj sceni u tšlHrvatskoj od ovog debila99

    Sviđa mi se

  8. Mi smo zemlja apsurda: Grabar Kitarović ima životnu želju da ode na Pantovčak, a prvi potez bi joj bio da ured preseli sa Pantovčaka a ni sama ne zna gdje.

    Sviđa mi se

    • Ovu vladu najnesposbnijom mogu nazivati samo HDZ i HSS kreteni, ne članovi već kreteni poput tebe. Pozdrav od predsjednika najpoštenije hrvatske vlade do sada…

      Sviđa mi se

    • Gle “Sanader”, to je vaša “stranačka retorika” kad nemate kud onda u “pizdu materinu”. Priče o svima drugima i njihovim lopovlucima su samo priče, ali o Ivi Sanaderu i dijelu njgove Vlade to nisu priče već na sudu potvrđene činjenice. Predsjednik vlade Sanader – osuđen, potpredsjednik vlade Polančec-osuđen, Vukelić – osuđen, Rončević – osuđen, Čobanković – osuđen, Pankretić, Kalmeta, Karamarko, Jandroković, Šeks, Jarnjak, Šuker … – stopirano nekoliko desetaka kaznenih prijava od strane Miljana Brkića Vase, Karamarka i obavještajnog hercegovačkog podzemlja kojima nasušno treba Kolinda kako bi ih se štitilo i dalje sa najviših državnih instanci, jer su počele revizije svih tih kaznenih prijava
      Iskreno se nadam da ovaj narod neće popušiti još jednom, ako hoće onda bolje od Vase i Karamarka nije niti zaslužio

      Sviđa mi se

Komentiraj